09 May 2013

alhamdulillah :D

assalamualaikum



alhamdulillah



alhamdulillah




alhamdulillah



alhamdulillah



akhirnya dapat jugak result untuk sem 4 nie


syukur alhamdulillah


walaupun agak jatuh tuk sem nie,tapi masih lagi diberi peluang untuk merasa dean list


tangan aku masih terketar ketar kot menaip nie


almaklum laa eksited sgt



firstly, aku nak berteima kasih kat pensyarah pensyarah aku yg tak jemu nak memberi ilmu


yg kedua, kedua ibu bapa aku yang tak henti henti mendoakan aku tuk berjaya, i love u both..muah muah :P


yg ketiga, rakan rakan seperjuangan yg banyak memberi tunjuk ajar kepada aku, memberi nasihat


syg korang!

okaylah, itu sahaja ucapan dari hamba ini, ini bukan ucapan sempena shout award ke hape, ini ucapan ikhlas tuk sume..hewhew *gedik kejap* :)


sekian,
x.o.x.o

1 comment: